Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Γιώργος Γάκης: ''Too Much Ain't Never Enough''


Ο Γιώργος Γάκης μετά από μια 10χρονη απουσία από τη δισκογραφία επιστρέφει με ένα άλμπουμ-έκπληξη με εντυπωσιακό guest list που περιλαμβάνει τον Joe Lynn Turner, τον James Kottak, τον Bobby Rondinelli, αλλά και τον Γιάννη Σπάθα. Απολαυστικός, αληθινός και πάντα ειλικρινής μιλάει στον δημοσιογράφο Μίλτο Γήτα για την αγάπη του στη μουσική, για τα μεγάλα ονόματα που κατάφερε να πείσει να τραγουδήσουν στα Ιωάννινα, για τη συμπαραγωγή και τη μίξη του άλμπουμ που έχει κάνει ο Kip Winger αλλά και για το ίδιο του cd το με τίτλο: «Too Much Ain’t Never Enough».


Καινούργια δισκογραφική δουλειά μετά από χρόνια. Τι ήχους και τι στίχους ακούμε μέσα στα νέα σου τραγούδια;
Τις καταβολές μου από κλασσικό ροκ και το Hard Rock των 80’s μέσα από ένα σημερινό ηχητικό και ενορχηστροτικό φάσμα. Οι στίχοι μου εξυπηρετούν τη μουσική μου αλλά πιστεύω ότι αυτή τη φορά ο συνδυασμός αυτός ήταν ιδιαίτερα καλός και πετυχημένος.

Και γιατί έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να κυκλοφορήσουν τα νέα σου τραγούδια;
Γιατί σε αυτή τη δεκαετία που μεσολάβησε άλλαξε η ζωή μου, ασχολήθηκα περισσότερο με την οργάνωση στα θέματα της μουσικής όπως είναι τα φεστιβάλ, οι συναυλίες και τα events. Κουβαλούσα και τσατίλα βλέποντας «την κουτσή Μαριώ» να βγάζει δίσκο, εφόσον ήταν στο παιχνίδι και άτομα σαν εμένα, τους Blues Wire, τη Julie Massino να είμαστε στην απ’ έξω γιατί πολύ απλά επιμέναμε στον αγγλικό στίχο. Αλλά μετά μου πέρασε…

Πως νιώθεις όταν χαζεύεις το νέο σου cd και διαβάζεις μερικά ονόματα θρύλους της μουσικής όπως ο KipWinger, ο Joe Lynn Turner , ο James Kottak , ο Greg Smith κι άλλοι σπουδαίοι καλλιτέχνες;
Αυτό είναι δύσκολο να το περιγράψω με λόγια. Σκέψου τον εαυτό σου να έχεις την ποιητική σου συλλογή στα χέρια και να την έχει επιμεληθεί και να συμμετέχουν τα εφηβικά σου είδωλα. Δεν περιγράφεται έτσι απλά…

Πως θα μου περιέγραφες τη ζωή σου στην Θεσσαλονίκη και πως τη ζωή στα Γιάννενα;
Στη Θεσσαλονίκη είχα στήσει τη ζωή μου κατά πως ήθελα και ονειρευόμουν, με βάση τη δουλειά μου, σαν ροκ τραγουδιστής που μου «συγχωρούσε» και όλες τις εκκεντρικές συμπεριφορές μου. Στα Γιάννενα έχω έναν άλλο ρόλο στην καθημερινότητα και φροντίζω να βγάζω το alter ego μου στη σκηνή. Σε συνδυασμό με ότι μεγάλωσα λίγο, δεν παραπονιέμαι για τη ζωή μου στα Γιάννενα και μπορώ να σου πω πως διασκεδάζω με τους πιο χαλαρούς ρυθμούς της πόλης.

Έχεις συνδέσει άρρηκτα το όνομα σου με το Castle Rock Festival, πιστεύεις ότι οι Γιαννιώτες πρέπει να το ξεχάσουν ή θα υπάρξει και συνέχεια;
Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρξει και συνέχεια. Πέρα από τη δική μου προσπάθεια και ιδέα, το Castle Rock Festival, έχει τις προοπτικές να γίνει, όπως και έγινε δηλαδή ένα φεστιβάλ ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Όταν οι ιθύνοντες κατανοήσουν τη δυναμική ενός τέτοιου φεστιβάλ, ειδικά για την οικονομία της πόλης, εγώ τότε θα είμαι πάλι εκεί να το στηρίξω.

Μετά τους Whitesnake, τους James, τους Scorpions, τους Deep Purple κι άλλα μεγάλα ονόματα που ήρθαν να τραγουδήσουν στην πόλη μας ποιο άλλο μεγάλο συγκρότημα θα ήθελες να δεις στα Γιάννενα;
Τον Elvis αλλά μας την έκανε…!!! Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες. Προσπαθώ να συμμετέχω στην ανάκληση καλλιτεχνών που ναι μεν είναι στο φάσμα της ροκ μουσικής αλλά είναι αποδεκτοί από ένα κοινό όλων των ηλικιών. Με αυτό το σκεπτικό καλό θα ήταν να φέρναμε τους Rolling Stones.

Ο Γιώργιος Γάκης και οι Troublemakers πως αντιμετωπίζουν τις απαιτήσεις των καιρών και τι όνειρα κάνουν για το μέλλον;
Δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο αντιμετώπισης, ούτε του τώρα, ούτε του πριν ή του αργότερα… Αυτό που φροντίζουμε και κάνουμε είναι να παίζουμε με την ψυχή μας rock n roll, το οποίο δεν έχει ηλικία ούτε περιορίζεται σε χρονικές περιόδους και πάνω από όλα θέλουμε να το διασκεδάζουμε.

Με όλα όσα έχεις καταφέρει μέχρι σήμερα αισθάνεσαι πως έχεις κατακτήσει αρκετά από τα όνειρα σου;

Θεωρώ τον εαυτό μου πάρα πολύ τυχερό που μπόρεσα να δω πολλά από τα όνειρα μου να γίνονται πραγματικότητα αλλά αυτό να ξέρεις πως απαιτούσε και πάρα πολλές θυσίες από μέρους μου.

Ποια είναι η πιο σημαντική στιγμή για σένα στην καριέρα σου;

Αυτό το νέο μου cd, "TOO MUCH AIN’T NEVER ENOUGH''

Για το καλοκαίρι τι ετοιμάζεις; Συναυλίες; Υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο;

Αναλογιζόμενοι τις ζόρικες καταστάσεις που όλοι μας περνάμε, βλέπω λίγο δύσκολο αν και όχι εντελώς ακατόρθωτο το να δούμε ακόμη ένα μεγάλο συγκρότημα στα Γιάννενα. Αυτό που μπορεί να είναι ανακοινώσιμο, είναι η συνεργασία μου με τη συμφωνική ορχήστρα του δήμου σε μια παράσταση αφιερωμένη στους Beatles μέσα στο καλοκαίρι, τα υπόλοιπα Τ.Β.Α (to be announced)

Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου μετά από 10 χρόνια;

Ελπίζω ακόμη με μαλλιά και μάλιστα μακριά…


Συνέντευξη: Μίλτος Γήτας
(7/3/2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου