Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Νίκος Μανιάτης: Με οδηγό την καρδιά του...

Ο Νίκος Μανιάτης αισθάνεται πιο ώριμος από ποτέ και είναι έτοιμος να κατακτήσει ακόμη και το πιο δύσπιστο κοινό. Μιλώντας αποκλειστικά στον Μίλτο Γήτα αναλύει τη συνταγή της επιτυχίας ενώ με το χέρι στην καρδιά απαντάει ακόμη και στις πιο προσωπικές ερωτήσεις.


Πότε αποφάσισες ότι θέλεις να ασχοληθείς με το τραγούδι;
Πάντοτε το τραγούδι είχε σημαίνοντα ρόλο στη ζωή μου μιας και συνόδευε κάθε προσωπική και οικογενειακή στιγμή. Η επαγγελματική όμως ενασχόληση ξεκίνησε εντελώς τυχαία κατά τη διάρκεια της θητείας μου στο στρατό , σε μία εκδήλωση , όπου μου πρότειναν να τραγουδήσω. Από εκείνη τη στιγμή το τραγούδι ήταν μονόδρομος για εμένα γιατί ένιωσα πως μόνο το επάγγελμα του τραγουδιστή ήταν αυτό που με έκανε ευτυχισμένο.

Μουσική και κρίση. Πως δένονται αυτά τα δύο, πως μπορούν να συσχετιστούν;
Η χώρα μας τα τελευταία χρόνια βιώνει ένα οικονομικό αδιέξοδο με τον κόσμο να ανησυχεί και να αγωνιά γιατί μειώνονται οι μισθοί, χάνονται θέσεις εργασίας και οι περισσότεροι Έλληνες αντιμετωπίζουν σοβαρά βιοποριστικά προβλήματα. Είναι απόλυτα φυσιολογικό λοιπόν ο Έλληνας να ανησυχεί για το μέλλον του και όχι το που ή το πώς θα διασκεδάσει . Η μουσική όμως αποτελεί μια διέξοδο, μια ανάσα στο «μαύρο» της καθημερινότητας. Λειτουργεί θεραπευτικά δίνοντας στον καθένα μας τη δυνατότητα να απαλλαγεί για λίγο από τις δυσοίωνες προβλέψεις για τη χώρα μας. Ο κόσμος χρειάζεται στιγμές χαλάρωσης και διασκέδασης για αυτό και προτιμά τα νυχτερινά κέντρα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν φροντίσει να έχουν προσιτές τιμές προκειμένου να προσελκύσουν και να ικανοποιήσουν τους θαμώνες.

Ποια συνεργασία αναπολείς με αγάπη και θα ήθελες να ξανά υπάρξει;
Ίσως ακουστεί κοινότυπο αλλά θεωρώ κάθε μου συνεργασία ιδιαίτερη και μοναδική. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια γιατί όλοι οι καλλιτέχνες και μουσικοί με τους οποίους συνεργάστηκαν υπήρξαν εξαιρετικοί. Όλες μου τις δουλειές τις αναπολώ με αγάπη γιατί μου πρόσφεραν ξεχωριστές συγκινήσεις και εμπειρίες βελτιώνοντάς με όχι μόνο σαν άνθρωπο αλλά και σαν καλλιτέχνη.

Πως σου φαίνονται τα Ιωάννινα; Ο κόσμος διασκεδάζει;
Τα Ιωάννινα είναι μια υπέροχη πόλη με πανέμορφα φυσικά τοπία και απίστευτο κόσμο. Συνδυάζει άψογα την παραδοσιακή ομορφιά με τη ζωντάνια και την ενέργεια των νέων ανθρώπων. Ο κόσμος εδώ ξέρει να διασκεδάζει και αυτό το διαπιστώνω κάθε βράδυ στο μαγαζί όπου ο παλμός και η συμμετοχή των θαμώνων είναι πραγματικά κάτι το μοναδικό.

Με τρεις λέξεις πως θα μου περιέγραφες τις βραδιές στο LIDO;
Άκρως διασκεδαστικές και απογειωτικές . Υπέροχη ατμόσφαιρα και απίθανος κόσμος!!!!!

Ποιο το τραγούδι με το οποίο έχεις κολλήσει αυτή την περίοδο;
Αυτή την περίοδο ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου έχει το «Έτσι σ' αγάπησα» του Βασίλη Καρρά. Είναι ένα καταπληκτικό τραγούδι με μουσική και στίχους που με συγκινούν. Αλλά αυτό που σιγοτραγουδώ συνέχεια είναι φυσικά το «Ευτυχώς που τελειώσαμε», η τελευταία μου δουλειά !!!

Τον ελεύθερο σου χρόνο στα Γιάννενα τι κάνεις;
Τις ημέρες που είμαι εδώ προσπαθώ όσο μπορώ να γνωρίσω την πόλη καλύτερα και να έρθω σε επαφή με τον κόσμο. Θα με δείτε σε χαλαρές βόλτες για καφέ ή φαγητό με τους συναδέλφους από το μαγαζί και με φίλους που έχω αποκτήσει στα Ιωάννινα.

Δισκογραφικά σε τι φάση βρίσκεσαι αυτή την περίοδο;
Εδώ και λίγο καιρό κυκλοφόρησε αρχικά διαδικτυακά το τελευταίο μου τραγούδι με τον τίτλο «Ευτυχώς που τελειώσαμε». Είχα την ιδιαίτερη τιμή να με εμπιστευθεί ο μοναδικός Βασίλης Καρράς και ο καταξιωμένος Γιάννης Μαλλιάς , οι οποίοι έγραψαν τους στίχους. Ηθικός αυτουργός όμως αυτής της τιμητικής συνεργασίας ήταν ο Γαβριήλ Γαβριήλογλου , ο οποίος με το ξεχωριστό ταλέντο του «έντυσε» μουσικά το κομμάτι σε ενορχήστρωση Λεωνίδα Τζίτζου. Οφείλω να ευχαριστήσω όμως κυρίως τον κόσμο που το αγκάλιασε και συνεχίζει να το αγκαλιάζει με την αγάπη του , όχι μόνο στο διαδίκτυο αλλά και στα ραδιόφωνα.

Ποια είναι τα σχέδια δυο για το μέλλον;
Συνήθως δεν κάνω σχέδια για το μέλλον γιατί είμαι ένας άνθρωπος που προτιμώ να ζω στο παρόν κάνοντας ένα βήμα κάθε φορά . Για το μέλλον προτιμώ να κάνω ευχές και αυτές θα ήταν πάνω απ? όλα να είμαστε όλοι μας υγιείς και δυνατοί για να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες που βιώνουμε. Σε επαγγελματικό επίπεδο θα ήθελα να συνεχίσει ο κόσμος να μου δείχνει την αγάπη του για να παίρνω τη δύναμη που χρειάζεται να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ.


Συνέντευξη: Mίλτος Γήτας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου