Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Ο Βασίλης Καζούλης με θέα τη λίμνη Παμβώτιδα

Με αφορμή το Castle Rock Festival βρέθηκε στα Γιάννενα για άλλη μια φορά ο τραγουδιστής-δημιουργός των ερωτικών επιτυχιών,  Βασίλης Καζούλης.Ο Μίλτος Γήτας τον συνάντησε να περιφέρεται στον χώρο του Ιτς-Καλέ λίγες ώρες πριν ανέβει στη σκηνή να τραγουδήσει και του μίλησε για την έμπνευση του καθώς και για τις εντυπώσεις του απ’ την πόλη μας.



Κ. Καζούλη γεια σας και καλώς ήλθατε στα Γιάννενα.
Γεια σας και καλώς σας βρήκα άλλη μια φορά.

Πείτε μας τη γνώμη σας για την πόλη μας.
Από της πιο όμορφες πόλεις και χαίρομαι γιατί έχω έρθει κι έχω παίξει αρκετές φορές εδώ. Είχα έρθει και τον χειμώνα να παίξω και σήμερα να πάλι που παρευρίσκομαι στο Castle Rock Festival, μια παράσταση που εύχομαι να είναι ωραία.

Πως βλέπετε τα μουσικά δρώμενα στα Γιάννενα;
Μια χαρά, όλα μια χαρά. Γίνονται αρκετές προσπάθειες.

Πως σας φαίνεται η ιδέα του Castle Rock Festival και η προσπάθεια των αρχών και του Γιώργου Γάκη;
Είναι μια καλή προσπάθεια που γίνεται. Ο Γιώργος το παλεύει πάρα πολύ ωραία. Είναι μουσικός κι ο ίδιος και ξέρει πως πρέπει να χειριστεί τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Ελπίζω να τα καταφέρει σε συνδυασμό με τις αρχές της πόλης.

Τον χειμώνα που μας πέρασε είχατε μια live εμφάνιση στην πόλη μας,  μπορείτε να μας πείτε τις εντυπώσεις;
Είναι όμορφα να παίζεις το χειμώνα σε ωραίους και ζεστούς χώρους. Σ’ έναν τέτοιο ωραίο χώρο έπαιξα και μου άρεσε πολύ. Εξάλλου αυτή είναι η δουλειά μου, αυτό είναι που μου δίνει χαρά.

Πότε σας αρέσει πιο πολύ να τραγουδάτε σε εμφανίσεις; Τον χειμώνα ή το καλοκαίρι;
Σίγουρα το καλοκαίρι σου επιτρέπει να κλέβεις και λίγες μέρες λόγω καιρού για κάποια μπάνια. Κάνεις συνδυασμό εμφανίσεων και διακοπών. Αλλά μου αρέσει κι ο χειμώνας γιατί και το ταξίδι το χειμώνα είναι γοητευτικό με το αυτοκίνητο να επισκέπτεσαι διάφορες πόλεις σε ζεστούς και μικρούς χώρους. Κι ο χειμώνας έχει τη χάρη του. Χαίρομαι που κάνω αυτή τη δουλειά και μπορώ να ταξιδεύω παίζοντας τη μουσική μου.

Για το χειμώνα ετοιμάζετε κάτι καινούργιο; Ποια είναι τα σχέδια σας;
Για το χειμώνα δεν ετοιμάζω κάποιο CD γιατί η τελευταία δουλειά είναι πρόσφατη, πριν ένα χρόνο κυκλοφόρησε και πρέπει να κάνει κι αυτή την πορεία της. Σίγουρα όμως θα γίνουν κάποιες εμφανίσεις. Ωστόσο παράλληλα με τις εμφανίσεις γράφω και τραγούδια αυτόν τον καιρό. Είναι μια πορεία που συνεχίζεται...γράφω τραγούδια, ταξιδεύω, παίζω σε συναυλίες...

Κυρίως σε ποιες ηλικίες απευθύνονται τα τραγούδια σας;
Σίγουρα είναι όμορφο όταν η μουσική σου απευθύνεται σε νέους ανθρώπους και μάλιστα σε φοιτητές αλλά και σε μεγαλύτερης ηλικίας που βλέπουν τα πράγματα με άλλο μάτι.

Αυτό που λέτε το έχω παρατηρήσει στις εμφανίσεις σας. Βλέπω ανθρώπους διαφορετικής ηλικίας να διασκεδάζουν το ίδιο. Πως το σχολιάζετε αυτό;
Φαίνεται πως με τα στιχάκια μου και την μουσική μου εκφράζω όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα ηλικίας. Είναι αυτή η αμεσότητα της μουσικής που αγγίζει τον κόσμο. Απ’ την άλλη όσο πιο ειλικρινής είσαι τόσο πιο πολύ εκτιμάνε τη δουλειά σου και ακούνε τα τραγούδια σου. Χαίρομαι πάντως για αυτό που μου λες. Το ότι διασκεδάζουν όλες οι ηλικίες το ίδιο μου δίνει δύναμη. Εγώ λειτουργώ αυθόρμητα απέναντι σε όλους.

Η έμπνευσή σας από πού πηγάζει;
Τραγουδάω διάφορα θέματα. Έχω αρκετά ερωτικά τραγούδια αλλά νομίζω πως είναι μια εσωτερική διάθεση όλο αυτό. Ένα βαθύτερο συναίσθημα που έχει ο άνθρωπος και είναι εικόνες που κουβαλάει ο καθένας μας από παιδί. Όλα αυτά λειτουργούν. Είναι μια έντονη συγκίνηση που σε οδηγεί να γράψεις τραγούδια.

Τα μουσικά πράγματα πως πηγαίνουν στη χώρα μας;
Κοίταξε υπάρχουν δυσκολίες σε πρακτικά θέματα. Δηλαδή δε μου είναι εύκολο να παίζω όποτε και όπου θέλω. Υπάρχουν κάποιες καταστάσεις που εμποδίζουν αυτό το “θέλω” μου. Εγώ το θέλω και το κυνηγάω. Όσον αφορά την τέχνη που είναι να γράφω τραγούδια, να παίζω μουσική και να εκφράζομαι, αυτό το κάνω όπως πρέπει.

Στα Γιάννενα πότε θα σας ξαναδούμε;
Μακάρι να πάνε όλα καλά και να μπορέσω να έρθω πάλι τον χειμώνα. Το πιο πιθανό είναι να είναι να τα ξαναπούμε μουσικά τότε.

Σας ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία σε ό,τι κάνετε.
Σ’ ευχαριστώ κι εγώ και μου έδωσες χαρά μεταφέροντας μου τον παλμό των εμφανίσεων μου στην πόλη σας.

Συνέντευξη: Μίλτος Γήτας
(Καλοκαίρι 2005)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου