Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Νίνα Λοτσάρη: “Αν έχεις σύμμαχο την αγάπη και τον σεβασμό του κόσμου και τα αδύνατα γίνονται δυνατά σ’ αυτή τη χώρα”

Η Νίνα Λοτσάρη είναι μια πολυτάλαντη καλλιτεχνική προσωπικότητα που, αξιοποιώντας όλα τα εκφραστικά της μέσα, γοητεύει τον ακροατή και το θεατή. Στους περισσότερους  είναι γνωστή από τη συμμετοχή της ως σολίστ σε παραστάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ενώ έχει συνεργαστεί σε συναυλίες και παραστάσεις με μεγάλα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού.Στο πλούσιο βιογραφικό της συναντάμε σπουδές στο κλασσικό τραγούδι, μαθήματα μπαλέτου και flamenco, καθώς και σπουδές υποκριτικής. Στη συνέντευξη που δίνει στον Μίλτο Γήτα μιλάει για τα παιδικά της χρόνια, τις σπουδές της αλλά και για τον εάν η εντυπωσιακή της εμφάνιση τελικά έπαιξε καταλυτικό ρόλο για την καριέρα της. 




Σαν παιδί είχατε καλλιτεχνικές ανησυχίες; Τι θυμάστε από τα παιδικά σας χρόνια με νοσταλγία; 
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου το ένστικτο μου με καθοδηγούσε χωρίς κανένα δισταγμό,  να ονειρεύομαι τον εαυτό μου πάνω στη σκηνή. Ο χορός, το τραγούδι, το θέατρο ήταν όλη μου η ζωή  είτε χορογραφώντας τις φίλες μου, είτε συνοδεύοντας με αληθινό μικρόφωνο τις αγαπημένες μου μελωδίες η ακόμα παίζοντας σε αυτοσχέδιες παραστάσεις στη γειτονιά βάζοντας και εισιτήριο παρακαλώ! 

Πόσο σημαντικό είναι για κάποιο καλλιτέχνη να έχει κάνει σπουδές πάνω στο αντικείμενο του; 
Πιστεύω ότι ο συνδυασμός του φυσικού ταλέντου με την αρμόζουσα κατάρτιση πάνω στο αντικείμενο, όποιο και αν είναι αυτό, είναι η χρυσή τομή. Γιατί μην ξεχνάμε ότι η γνώση είναι δύναμη και δεν αμφισβητείται από κανέναν. 

Τραγουδάτε, παίζετε και χορεύετε στις παραστάσεις σας. Με ποια ιδιότητα τελικά θα περιγράφατε τον εαυτό σας; 
Τον εαυτό μου θα τον περιέγραφα ως μια περφόρμερ που προσπαθεί καθημερινά να ακροβατεί έχοντας ως δείκτη προστασίας τις πολύχρωμες καλλιτεχνικές ανησυχίες τις και βέβαια την σκληρή προπόνηση για να ισορροπεί ανάμεσα τους! 

Πόσο δύσκολο είναι να κάνει κανείς μια επιτυχημένη καριέρα στην Ελλάδα με το είδος που υπηρετείτε; 
Αν έχεις σύμμαχο την αγάπη και τον σεβασμό του κόσμου και τα αδύνατα γίνονται δυνατά σ’ αυτή τη χώρα. Αρκεί να είσαι συνεπής και να μην υποτιμάς τη νοημοσύνη του κοινού με τις επιλογές σου. Εξάλλου η επιτυχία στο μυαλό του καθενός έχει άλλη διάσταση Έχετε συνεργαστεί με πολύ σπουδαίους καλλιτέχνες.

Ποιον θα ξεχωρίζατε  και ποιος είναι εκείνος που θα θέλατε να συνεργαστείτε  στο άμεσο μέλλον; Όλοι οι συνεργάτες μου στην Ε.Λ.Σ από μαέστρους, σκηνοθέτες, συναδέλφους όπως και στις παραστάσεις  variete  τα τελευταία 5 χρόνια όλοι τους είναι τόσο σημαντικοί για μένα και την εξέλιξη της πορείας μου που δεν θα μπορούσα να ξεχωρίσω κάποιον γιατί σίγουρα θα αδικούσα κάποιον άλλον. Πάραυτα σε αυτούς τους συνοδοιπόρους θα ήθελα να προστεθούν ο Michael Buble και οι αγαπημένοι μου μουσικοί “Secret Garden” Πόσο εύκολα μπορεί να συνδυαστεί η καριέρα με μια πετυχημένη οικογένεια; Με υπομονή, οργάνωση, αυτοπειθαρχία και φυσικά να θέτεις τις προτεραιότητες αναλόγως. Κατά τ’ άλλα όλα αυτά δε θα ήταν και τόσο εφικτά χωρίς τη στήριξη από τον σύντροφο και την οικογένεια. 

Η σχέση σας  με την ιδιαίτερη πατρίδα σας την  Πάτρα ποια είναι; Σας «αγκάλιασε»  το κοινό της όπως εσείς θα θέλατε; 
Στο κοινό της Πάτρας μόνο ευγνώμων θα μπορούσα να είμαι, καθότι σταθήκανε δίπλα μου με την παρουσία τους στις Αθηναϊκές σκηνές και με το ζεστό, ανιδιοτελές χειροκρότημα τους σαν μια μεγάλη οικογένεια. 

Πείτε μας ένα έργο ή μια παράσταση στην οποία θα θέλατε να έχετε πρωταγωνιστήσει και δεν το έχετε καταφέρει μέχρι σήμερα; 
Η δουλειά αυτή μου δίνει κάθε χρόνο τόσες χαρές και μου επιφυλάσσει τόσες εκπλήξεις που η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καν προλάβει να ζηλέψω κάτι γιατί πριν αυτό γίνει μάλλον πραγματοποιείται! 

Η εντυπωσιακή σας εμφάνιση τελικά έπαιξε καταλυτικό ρόλο για την καριέρα σας; Νομίζω ότι μια καλή εμφάνιση μονό το κερασάκι στην τούρτα θα μπορούσε να είναι. Πιστεύω ότι ρόλο σίγουρα έπαιξε, αλλά όχι καταλυτικό… σε καμιά περίπτωση. Εξάλλου στα βιογραφικά του καθενός σε αυτή τη δουλειά καταγράφονται μόνο οι ικανότητες και όχι τα φυσικά κάλλη! 

Υπάρχουν πράγματα στην καριέρα σας ή στην προσωπική σας ζωή για τα οποία έχετε μετανιώσει; 
Για παρά πολλά έχω μετανιώσει που μου άνοιξαν τα μάτια, έγινα καλύτερος άνθρωπος και προσπαθώ ως άνθρωπος με αδυναμίες να μη μετανιώνω για τα ίδια πράγματα. 

Τι σχέδια και τι όνειρα κάνετε για το μέλλον; 
Για την ώρα περιμένω με αγωνιά τη δεύτερη κορούλα μας σε ένα μήνα περίπου και στα επαγγελματικά έχω ήδη κλείσει στο Badminton Theatre μια παράσταση που λέγεται «ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΤΤΙΚ» όπου θα υποδυθώ την αξέχαστη ερμηνεύτρια Δανάη Στρατηγοπούλου και μια όπερα στο μέγαρο μουσικής όλα αυτά κατά την άνοιξη.

Πως φαντάζεστε τη ζωή σας μετά από δέκα χρόνια; 
Πιο ώριμη, πιο σοφή, πιο κατασταλαγμένη, πιο παιδί στην ψυχή και βέβαια 10 φορές καλύτερη στη δουλειά  μου… όσα και τα χρόνια που θα περάσουν. 

Συνέντευξη: Μίλτος Γήτας 
(4/10/2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου