Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Μαρίνα Χανδρή: "Σε μια ανταγωνιστική δουλειά όπως είναι το τραγούδι δύσκολα κάνεις φιλίες"

Μετά από μια σειρά επιτυχημένων εμφανίσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με γνωστά ονόματα του χώρου η Μαρίνα Χανδρή επιστρέφει στην έφρα της και απογειώνει τις νύχτες μας. Δίνει αποκλειστική συνέντευξη στον Μίλτο Γήτα και του μιλάει για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα μια τραγουδίστρια, για τα τραγούδια της αλλά και για το πιο τρελό όνειρο της.

Πότε μέσα σου αποφάσισες πως αυτό που θα ακολουθήσεις είναι το τραγούδι;
Ήξερα από πολύ μικρή ότι το τραγούδι ήταν ο δρόμος που ήθελα να ακολουθήσω!  Τριών χρονών ακόμα, μάζευα τους δικούς μου και έδινα παράσταση!! Όταν μεγάλωσα πλέον λίγο και πήγα στο δημοτικό, ασχολήθηκα με μουσικές σπουδές. Αρμόνιο και αργότερα όπερα και πιάνο! Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς μουσική.

Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν το ξεκίνημα σου και γιατί;
Ξεκίνησα να τραγουδάω στα Γιάννενα και γρήγορα με μάθανε και με ζητούσανε από τα νυχτερινά κέντρα. Μετά είχα την τύχη να γνωρίσω έναν άνθρωπο που με άκουσε, πίστεψε σε μένα και με πρότεινε στον Αντώνη Ρέμο που ήταν φίλος του. Δούλεψα με τον Αντώνη για δύο χρόνια, όπου με είδε πάρα πολύς κόσμος και έτσι από εκεί ήρθαν και οι υπόλοιπες προτάσεις για τα άλλα μαγαζιά και από την δισκογραφική μου εταιρία. Μπορώ λοιπόν να σου πω πως ήμουνα τυχερή που γνώρισα τους σωστούς ανθρώπους, αλλά δούλεψα πάρα πολύ σκληρά για να μπορέσω να τους κερδίσω.

Οι δικοί σου άνθρωποι σε ενθάρρυναν σε αυτό το μονοπάτι που διάλεξες να ακολουθήσεις;
Η μητέρα μου ήταν αρνητική  στο να ακολουθήσω αυτό το χώρο, γιατί φοβόταν με όσα άκουγε ότι είναι πολύ βρόμικος. Όμως μου έδειχνε εμπιστοσύνη, γιατί ήξερε τι παιδί είχε αναθρέψει και οπότε μου έδωσε την ευχή της. Όσα χρόνια ήμουν στην Αθήνα, της έλειπα πάρα πολύ και στεναχωριόταν, όταν όμως ερχόταν να με δει  μου έλεγε πάντα πως όσο και αν της λείπω, δεν μπορεί να μου πει κάτι γιατί όταν με βλέπει στη σκηνή, νιώθει ότι είμαι γεννημένη για εκεί! Αυτό είναι για μένα η μεγαλύτερη επιβεβαίωση που έχω πάρει και μου έδωσε μεγάλη δύναμη για να συνεχίσω.

Ποια είναι η καλύτερη συνεργασία που έχεις κάνει μέχρι σήμερα και την θυμάσαι με νοσταλγία;
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ ευλογημένο γιατί έχω κάνει υπέροχες συνεργασίες με ανθρώπους που ανέκαθεν θαύμαζα και ούτε καν θα φανταζόμουν πως θα με αξιώσει ο θεός να τους γνωρίσω, πόσο μάλλον να δουλέψουμε και μαζί!! Η συνεργασία μου με τον Αντώνη Ρέμο, που ήταν και η πρώτη μου με έναν καλλιτέχνη  τόσο μεγάλο είναι αναμφισβήτητα αυτό που λέμε η πρώτη αγάπη και παντοτινή, γιατί  ήταν ο πρώτος που με εμπιστεύτηκε και με πήρε στο πλευρό του και έδωσε την ευκαιρία μαζί με αυτόν να συνεργαστώ και με την Άλκηστη Πρωτοψάλτη, τον Αντώνη Βαρδή και άλλους εξαιρετικούς καλλιτέχνης που θαυμάζω και εκτιμώ απεριόριστα.

Τι τραγούδια προτιμάς να λες στα νυχτερινά κέντρα και γιατί;
Ανάλογα με την ώρα μου αρέσει να ερμηνεύω διάφορα τραγούδια στο μαγαζί. Αυτά που με αγγίζουν πιο πολύ όμως είναι οι μπαλάντες, μου αρέσουν τα τραγούδια που αγγίζουν την ψυχή.

Επόμενο δισκογραφικό βήμα υπάρχει στα σχέδια σου;
Επόμενο δισκογραφικό βήμα δεν ετοιμάζω προς το παρόν, όμως έχω διάφορα στο μυαλό μου, οπότε τα πάντα  είναι πιθανά.

Η πόλη μας πως σε αγκάλιασε που φέτος τραγουδάς στο Lido;
Αισθάνομαι υπέροχα φέτος που τραγουδάω στο Lido στην πόλη μας! Ο κόσμος με στηρίζει απίστευτα!  Έρχονται να με δουν πολλοί φίλοι, παλιοί γνωστοί, συμμαθητές, καθηγητές , κόσμος που είχα δω χρόνια!!! Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλο αυτό!! Με συγκινούν απίστευτα.

Είναι στα σχέδια σου να κάνεις οικογένεια;
Θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή να κάνω οικογένεια, νομίζω σε ολοκληρώνει μία όμορφη συζυγική σχέση και τα παιδιά. Δεν είναι όμως στα άμεσα σχέδιά μου.

Πως αισθάνεσαι όταν βλέπεις δημοσιεύματα για την προσωπική σου ζωή;
Ορισμένα από αυτά με ενοχλούν  πολύ. Ειδικά όταν θίγουν την υπόληψη μου. Δυστυχώς είναι όμως όλα μέσα στο παιχνίδι και πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό, με ορισμένα άλλα όμως γελάω τόσο πολύ γιατί ξεπερνάν κάθε όριο φαντασίας, οπότε τι να πάρω στα σοβαρά.  
Πως αντιδράς στις θετικές αλλά και στις αρνητικές κριτικές;
Κάποιες αρνητικές κριτικές μπορεί να με στενοχωρήσουν. Αν  προέρχονται όμως από κάποιον άνθρωπο που εμπιστεύομαι  και εκτιμώ, θα το λάβω ως μία καλή ευκαιρία για να βελτιωθώ. Όσον αφορά της θετικές κριτικές , ε, σε ποιόν δεν αρέσουν;

Έχεις αποκτήσει καλούς φίλους μέσα από αυτή τη δουλειά; Επώνυμοι και μη;
Δυστυχώς η δουλειά μας είναι άκρως ανταγωνιστική και καμιά φορά δεν σου επιτρέπει αυτό να κάνεις φιλίες. Θεωρώ τον εαυτό μου λοιπόν πολύ τυχερό γιατί έχω γνωρίσει κάποιους υπέροχους ανθρώπους και καλλιτέχνες, με τους οποίους έχουμε αναπτύξει μία ουσιαστική και βαθιά σχέση.

Η δουλειά σου πιστεύεις πως επηρεάζει την προσωπική σου ζωή;
Νομίζω πως θέλοντας και μη την επηρεάζει. Από την μία το ότι ζω μεταξύ τριών πόλεων τα τελευταία 13 χρόνια και από την άλλη το διαφορετικό οράριο εργασίας , από τον περισσότερο κόσμο, αναπτύσσει έναν τεράστιο βαθμό δυσκολίας. Πιστεύω όμως πως τα πάντα γραμμένα στη ζωή, οπότε θα γίνει αυτό που πρέπει να γίνει όταν πρέπει να γίνει .  

Τι συμβουλή θα έδινες σε μια κοπέλα που κάνει τώρα τα πρώτα της βήμα στο τραγούδι;
Να κάνει σπουδές πάνω στο αντικείμενο, να μελετάει πάρα πολύ και να παλεύει πάντα με αξιοπρέπεια.

Ποια είναι τα σχέδια σου για το άμεσο μέλλον;
Συνεχίζω τις εμφανίσεις μου στο Lido, όπου στόχος μου είναι κάθε βράδυ να περνάμε όσο το δυνατόν καλύτερα, σαν μία καλή παρέα.

Ποιο είναι το πιο τρελό σου όνειρο;
Το πιο τρελό μου όνειρο είναι να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο! Θα ήθελα πάρα πολύ να μπορέσω να γνωρίσω διάφορους πολιτισμούς και κουλτούρες!! Πιστεύω  πως τα ταξίδια είναι πλούτος και σου ανοίγουν τους ορίζοντες.

Συνέντευξη: Μίλτος Γήτας
Φωτογραφίες: Σπύρος Βακολίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου